2013. július 20., szombat

19. fejezet


   Arcomról egy pillanat alatt lefagyott a mosoly, ahogy végigmértem Minhot, aki egy szál alsónadrágban állt előttem. Az öröm, a felszabadultság, mely az utóbbi néhány órában eluralkodott rajtam, most egy csapára szertefoszlott, és helyét ismét a rémület és a kétségbeesettség, na meg a kíváncsiság vette át. Döbbenten meredtem szemeibe, és valamiféle magyarázatra vártam, de a sokktól ő sem tudott megszólalni. Nem tudtam, mire véljem ezt, hogy mégis mit jelentsen ez. Talán beárult Heechulnak, vagy titokban van köztük valami? És ha van, mégis mióta? Talán akit azon az éjszakán Hee-vel láttam, Minho volt, és a képek valójában hamisak? És vajon Key is benne volt az egészben, vajon ő is tudott erről az egészről? Vajon mindannyian tudtak róla, és csak a hülyét járatták velem?

   Valami megmagyarázhatatlan érzés kerített hatalmába. A fejemben megszaporodtak a kérdések, ordítozni kezdtek, és teljesen megszédültem éles hangjuktól. A következő két perc hihetetlen gyorsasággal zajlott le, én mégis úgy éreztem, mintha az egészet egy lassított felvételről néztem volna végig.

   Távolról hallottam Heechul hangját, majd hirtelen megláttam magam előtt. Őt nem érte meglepetésszerűen a jelenlétem, nem zavarodott össze; tisztán gondolkozott és cselekedett. Egy mozdulattal kilökte Minhot az ajtón, majd utána dobálta a ruháit, engem pedig a karomnál fogva berántott a szobába, és levágott az egyik fotelbe. Miután bezárta az ajtót, és arrébb rugdosott néhány holmit, elővett egy szál cigit, rágyújtott és leült velem szemben.

   Lassan, mélyet szívott bele a dohányba, majd ugyanolyan lassan fújta az arcomba a füstöt. Köhögni kezdtem tőle, kezeimmel magam előtt hadonászva próbáltam eloszlatni a mérget, mire szélesen rám vigyorgott. Meglehetősen élvezte a helyzetet, és jól szórakozott rajtam, így még egyszer rám fújta. Ezúttal nem tettem semmit, csak keményen néztem őt és próbáltam aprókat lélegezni, hogy ne kezdjek el újra köhögni. Vártam, hogy végre megszólaljon, miközben azon gondolkoztam, vajon mi a halálért tud mindig ilyen nyugodt maradni?

- Nos… - tette keresztbe a lábát, majd hátradőlt a kanapén, és úgy nézett rám – Mit keresel itt, Jonghyun?

   Nem tudtam, mit válaszolhatnék. Még mindig sokkoltak a történtek, de muszáj volt végre visszavennem az uralmat a testem felett. Csak néhány perccel később feleltem.

- Mit szólnál ahhoz, ha azt mondanám, hogy bizonyítékom van arról, hogy megcsaltad Keyt? – kérdeztem pókerarccal. Úgy döntöttem, az eredeti tervnél maradok, és nem veszek tudomást a Minhós dologról.

   Kifújta az utolsó adag füstöt, majd miután elnyomta a cigarettát, egy újabbat vett elő. Végig követtem minden mozdulatát, de fél szememmel folyamatosan arcát figyeltem.

- Hogy mit szólnék hozzá? Megkérdezném, mégis mennyire vagy benne biztos, hogy valódiak és hogy mit akarsz velük tenni. Ja, bocsi, már tudom: meg akarod mutatni Keynek. Akkor megkérdezném, hogy miért nem hozzá mentél először és miért hozzám?

   Azt hittem, nem fog belemenni ebbe a hülye játszadozásba, amit nem értettem, hogy miért kezdtem el, de tévedtem. Meglehetősen szerette az ilyen játékokat, mert tudta, hogy úgyis ő kerül ki belőlük győztesen. Semmiféle tervem nem volt, és épphogy elkezdtük, én már azon gondolkoztam, hogyan szállhatnék ki belőle feltűnés nélkül, de azért folyattam.

- Nem is tudom. Azt hiszem, csak látni akartam a szemeidben a csalódottságot, azt, hogy beismered, hogy vesztettél. Na, meg arra gondoltam, hogy talán beijedsz, és magadtól lépsz vissza, és mondod azt, hogy békén hagyod mindkettőnket.

   Barna szemeit mélyen az enyémbe fúrta, és akarva-akaratlanul egy láthatatlan szempárbajt kezdünk el vívni egymással. Vészjóslóan meredt rám, a gonoszság, a kegyetlenség, mint mindig, most is kiolvasható volt belőle. Kezdtem megszokni ezt a tekintetet, de valahogy még most is borsódzott tőle a hátam. Tudtam, ha a szemeivel ölni tudna, már rég halott lennék, de ezzel én sem voltam másképp.

- Óh, úgy néz ki, kissé félreismertél. Ez annyira elszomorító. Csalódtam benned… – színpadiasan felsóhajtott, de hangjában érződött a gúny, és szája sarkában ott bujkált az a jól ismert fanyar mosoly.

- Igen, most hogy így mondod, lehet, tényleg félreismertelek. De inkább fogalmazzunk úgy, hogy reméltem, hogy van benned még egy kis emberiség, viszont úgy látszik, ez teljesen kihalt belőled. Bár végül is mit várjak magától a megtestesült szörnyetegtől, akibe egy cseppnyi kedvesség sem szorult?

   Most rajtam volt a sor, hogy elmosolyodjak, de továbbra sem néztem el más irányba. Percek óta szemeztünk egymással, és egyikünk sem akarta megadni magát. Heechul nem válaszolt, arcizmai megfeszültek, és rezzenéstelen arccal bámult tovább. Elnyomta a második szál cigarettát is, de nem gyújtott rá egy újabbra. Karját összefonta fedetlen mellkasán, és úgy fürkészett. Egyre félelmetesebbé kezdett válni számomra, és volt egy olyan érzésem, hogy ezzel az utolsó mondatommal átléptem a határokat. Tudtam, hogy felment benne a pumpa, és jobban örültem volna, ha dühöngve nekem esik, de tudta nagyon jól, hogy sokkal rémisztőbb, ha valaki nyugodtnak látszik idegességében.

- De igazad van – folytattam, hogy megtörjem a csendet, majd hozzávágtam a borítékot, amiből kihullottak a képek. Egyszerre fordítottuk el a tekintetünket a másikról – ő a képekre vetett egy pillantást, én pedig a kijárattal néztem farkasszemet – így döntetlennek vettük a párbajt. – Jobb, ha megyek és Keynek is elmondom, hogy mostantól szabad.

   Felálltam, és ugyanazzal a lendülettel az ajtó felé vettem az irányt, de Heechul hirtelen felpattant, és beállva elém, megakadályozott a menekülésemben.

- Fogalmad sincs, hogy mibe keverted bele saját magad! – hajolt közel arcomhoz, én pedig hátrébb léptem. Próbáltam leplezni a félelmemet, de nem tudtam, mennyire sikerült – Mondtam neked, hogy szállj le rólunk, és ne üsd bele az orrod semmibe, de nem hallgattál rám. Nagy hiba volt.

- Mássz már ki a képemből, büdös a szád! – fintorodtam el, és elléptem előle, így pont háttal kerültem neki.

- Annyira sajnállak, Jonghyun, komolyan. A szerelem öl, butít és nyomorba dönt. És veled pont ez történt. Totálisan megszállott lettél, és bármennyire is próbálsz szabadulni, sehogy sem megy. Ez borzasztó! Ilyenkor kell az okosabbra, a tapasztaltabbra hallgatni, aki egy pofonnal útba igazít, de neked sajnos ez nem használt. Pedig én tényleg csak jót akartam. De ha valami kudarcba fullad, akkor mindig van egy másik választás, egy B terv is, nem igaz?

- És mi lenne az a híres B terv?  - kérdeztem, de bármit is válaszolt, nem hallottam, mert csak egy ütést éreztem a tarkómon, és minden elsötétült….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése