2013. június 6., csütörtök

5. fejezet



   Időm sem volt átgondolni a lehetséges személyeket, aki a rózsákért volt felelős, mert Taemin rontott be és rángatott fel a kanapéról.

- Csipkerózsika, ébresztő! Tök örülök, hogy van egy udvarlód meg minden, de most azonnal indulunk! – meg se várta, hogy válaszoljak, már tuszkolt is ki az ajtón.

- De… hát… én… nem… hééé, én még fel sem öltöztem! – kiáltottam, mire Taemin szemforgatva közölte, hogy tegnap ruhában aludtam el, szóval felesleges átvedlenem. Nem tiltakoztam, hisz igaza volt, ráadásul álmos voltam, így hagytam, hogy egészen a kocsiig ráncigáljon.

*

- HOL A PI.CSÁBAN VAN MÁR KEY?! – üvöltözött a menedzserünk a táncteremben, mi pedig hosszú másodpercekig csak lélegzetvisszafojtva pislogtunk egymásra. Egyikünk sem tudta, hol lehet az elkóborolt bárányunk, ugyanis a koncert óta senki sem látta. Végül Onew volt az, aki válaszolt.

- Még nem érkezett meg… Lehet, hogy dugóba keveredett… - kezdett volna bele a magyarázkodásba, hogy kihúzza barátunkat a bajból, ám főnökünk közbevágott.

- NEM ÉRDEKEL, HOGY MIK AZOK AZ OKOK, AMIÉRT NINCS ITT, A LÉNYEG AZ, HOGY KERÍTSÉTEK ELŐ MOST AZONNAL!!! 5 PERCET KAPTOK RÁ, ÉS HA MEGÉRKEZIK, KÜLDJÉTEK BE HOZZÁM, MERT LESZ HOZZÁ PÁR SZAVAM!!! – ordítozott tovább vérvörös fejjel, majd kiviharzott és maga után hangosan becsapta az ajtót.

- Húúú, ez meleg volt… - fújta ki elsőként a levegőt Taemin – Még sose láttam ilyen dühösnek.

- Én sem, és soha többé nem is akarom! – kontrázott rá Minho, és kinyújtóztatta a lábait.

- Halott ember vagy, Key! – dünnyögte az orra alatt Onew, és a rádióhoz sétált – Jobb lesz, ha addig mi nekiállunk próbálni, hogy legalább velünk ne legyen gondja.

- Ez jó ötlet - helyeseltem – De előtte felhívom Keyt, hogy hol van már, aztán én is csatlakozom.

    Mindenki igenlően bólintott, kivéve Minhot, aki csak halványan megrázta a fejét, és gyilkos pillantással végignézett rajtam, de nem törődtem vele. Onew elindította a zenét, és nekiálltak a próbának, én pedig kivonultam a folyosóra és Key számát tárcsáztam. Kicsöngött, amit jó jelnek tekintettem, de amikor nem vette fel, kezdtem aggódni. Lehet, hogy az a rossz előérzet nem volt hiábavaló és tényleg történt vele valami?

   Egyre jobban elhatalmasodott rajtam a kétségbeesettség és a pánik. Le kellett ülnöm a földre, hogy ne essek össze. Ujjaimat tördelni kezdtem, miközben csukott szemmel azt ismételgettem, hogy „vedd fel!”.

   De nem vette fel. Se másodszorra, se harmadszorra, se huszadszorra.

   A percek kínzó lassúsággal teltek, minden egyes másodperc egy örökkévalóságnak tűnt. Még sosem éreztem magam ennyire rémültnek, mint akkor. Már épp azon voltam, hogy elmegyek Heechulhoz – mert bizonyára nála voltak - amikor is a folyosó végén megpillantottam Keyt. Mount Everestnyi kő esett le a szívemről a megkönnyebbüléstől, örültem, hogy még életben van. Felpattantam, és odakiáltottam neki egy „sziá”-t, majd hatalmas mosollyal az arcomon futni kezdtem felé. Fogalmam sincs, mi ütött belém, de olyan jó érzés töltött el attól, hogy épségben látom.

- Úristen, Key, de jó, hogy itt vagy! – öleltem meg hirtelen, majd ugyanolyan gyorsasággal el is engedtem, mikor eszembe jutott, hogy talán ezt nem kéne, mert az illatától mindig elbódulok – Tudod, hogy aggódtunk érted? Mégis hol voltál? – bokszoltam meg barátian a vállát, majd elhúzva a számat, folytattam – Próbáltunk neked falazni, de nem jött össze. Drágalátos menedzser bácsink ku.rvára kiakadt, szóval először őt keresd fel!

-  Oké – felelte szűkszavúan, de továbbra sem nézett rám. Hátat fordított, és megindult az iroda felé.

- Key, minden rendben? – komorult el a tekintetem, és mentem utána.

- Aha – ugyancsak tömören válaszolt, majd még jobban a szemébe húzta a baseball sapkáját, amivel egész ideáig az arcát takarta. Nagyon nem tetszett nekem ez a viselkedés, ez nem volt tőle megszokott. Miért nem néz rám? Miért nem mosolyog és nevet? Miért nem csattan ki az örömtől? Miért nem fecseg mindenféle hülyeségről, a tegnapi buliról vagy Heeről? Bár sose szerettem, amikor kettejükről mesélt, mégis, most valahogy jobban örültem volna ennek, mint a némaságnak.

    A döbbenet megállításra késztetett, ő pedig kihasználva az alkalmat, kikerült és elsietett mellettem. De nem hagytam ennyiben. Újból utána futottam, és még mielőtt belépett volna az irodába, karbatett kézzel beálltam elé. Mivel testesebb voltam nála, nem tudott ellökni az útjából.

- Jonghyun, rohadj már ketté, kérlek! Beengednél? – kiáltott rám dühösen, és még mindig nem méltatta arra, hogy a szemeimbe nézzen.

- Nem! – feleltem határozottan – Addig nem, amíg el nem mondod, mi a baj!

- Nincs semmi, jól vagyok! – fújatott, majd próbált megint eltolni, de hiába – Oké, ha akarod, órákig állhatunk még itt! Én ráérek.

- Biztos minden oké? – elégeltem meg néhány perc után a csendet és a várakozást, majd óvatosan az álla alá nyúltam. Hátrálni kezdett, miközben a kezeivel hadonászott, és majdnem sikerült neki meglógnia, de a derekánál fogva elkaptam, és a falhoz passzíroztam, majd lerántottam róla a sapkát. Megrökönyödve meredtem rá, amikor megpillantottam a szeme alatti hatalmas lila karikát. Még a szám is tátva maradt, alig bírtam megszólalni.

- Key…. Ugye ez nem az, amire én gondolok? – vártam egy másodpercet, hogy tiltakozzon, de nem tette, engem pedig elöntött a méreg - Ugye nem Heechul bántott téged? Megölöm! Esküszöm megölöm azt a patkányt, hogy merészelt egy ujjal is hozzád nyúlni?! Látod, én mondtam neked, hogy ez egy görény, hogy át fog verni és bántani fog! Nagyon remélem, hogy otthagytad, mert most felkeresem és agyon verem azt az állatot! – összeszorítottam az öklömet, és egy nagyot ütöttem a falba. Nagy meglepetésemre Key újból ellökött magától, én pedig ezúttal nem állítottam meg. A következő pillanatban egy hatalmas pofon csattant az arcomon, mire odakaptam a kezem és elképedve pislogtam rá, miközben az égő pontot kezdtem simogatni.

- Hagyjál lógva, oké? - nézett rám mérgesen, majd a fejébe nyomva a sapkáját, hátat fordított és belépett a szobába, én pedig teljesen letaglózva bámultam a csukott ajtóra.

*

    A próba után én voltam az, aki utolsóként hagyta el a termet. Ezer meg egy gondolat cikázott a fejemben, amitől iszonyatos fejfájásom támadt. „Mi történt Key-vel? Miért van az az érzésem, hogy Heechul bántotta? Vagy csak azért viselkedett így, mert ő küldte a rózsákat? Tényleg, a rózsák! Teljesen el is felejtettem! Valahogy azt is meg kell tudnom, kitől jöhettek, mert nagyon kíváncsi vagyok. De ha Key küldte őket, akkor miért nem tagadta le, hogy nem Hee ütötte meg? Azt hiszem, ma este sem fogok aludni…”

   Már leoltottam a lámpákat, és épp zártam volna be az ajtót, amikor valaki visszalökött a terembe...

6 megjegyzés:

  1. Örülök^^ Köszönöm szépen^^

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Tudod a legutóbbi hozzászólásodban a ficimnél elhintettél egy apró infót, hogy te is írsz. Korábban meg se néztem a profilod. Szóval kíváncsiságból úgy döntöttem, hogy elolvasom az egyik írásod. A "Soha ne engedj el"-nek tetszett a legjobban a címe, még úgy is, hogy a bevezetőből konkrétan semmit nem tudtam meg :) Igazából abban is csak reménykedtem, hogy yaoi lesz, mert elsősorban yaoista vagyok 

    Már úgy az első bekezdés után WTF fejjel néztem, hogy most komolyan te olvasol és te írsz nekem véleményt? Egy egyszerű lány vagyok, aki néha szeret ficiket írogatni, de még nagyon kezdő vagyok és hát igen... sajnos elég könnyen képes vagyok feladni a dolgokat ^^" Főleg amikor egy nagyon jó ficit olvasok és rájövök, hogy én valószínűleg sose fogok eljutni arra a szintre. Na ebben nálad már az első bekezdés után biztos voltam xD Teljesen kiakadtam, hogy hogyan lehetsz ilyen profi. Szóval nagyon-nagyon megtisztelve érzem magam, amiért olvasol és köszönöm :3

    De most ténylegesen a lényegre térek és átugrom azt a részt, hogy oldalakon keresztül faggassalak, hogy mégis hogy az istenbe tudsz úgy írni, hogy szinte minden mondatod megállná a helyét önállóan, egy-egy gyönyörű idézetként is. Hihetetlen.

    1. fejezet
    Az első fejezetben nem írtad, hogy kinek a szemszögéből írsz és azt sem tudtam, hogy kik lehetnek a parton. Csak tippeltem, hogy Key és Jonghyun. De azt már az első pár sor után tudtam, hogy imádom őket együtt :) Bár azt hittem, hogy Key szemszöget olvasok, mert belőle nézem ki legfőképpen, hogy mindig elpirul :D Imádom. Nagyon tetszett ez a fejezet *-* Én alapból mindig is imádtam az ilyen kis hétköznapi jeleneteket is, nem csak a sorsfordító történéseket.

    2. fejezet
    Hát nagyon meglepett, hogy csak egy álom volt T_T Mondjuk gondoltam, hogy nem kezdődhet úgy egy fici, hogy minden szép és jó, mert akkor mi a történet? Igazából én azt hittem, hogy a 2. fejezetet úgy fogod kezdeni, hogy mondjuk egy évvel korábban, vagy ilyesmi :D De csak egy álom volt, szóval lehet, hogy soha nem fog megtörténni a partos jelenet :( És így nagyon durva, hogy a kis cuki, kissé perverz Key a második fejezetben inkább olyan, mint egy rabszolgahajcsár és egyáltalán nem aranyos a személyisége xD De így is kedvelem.

    3. fejezet
    Még csak az elején vagyunk, de már most annyi érzelmet viszel bele… Úristen, Heechul-on meglepődtem. Azt hittem, hogy Key barátnője bukkant fel :O Igazából én sosem kedveltem Heechult >_< Kíváncsi vagyok, hogy mi van közte és Key között. A kapcsolatuk csak baráti, vagy esetleg több?

    4. fejezet
    Igazából volt egy olyan megérzésem, hogy Minho tud valamit. Bevallom őszintén, hogy én Minhot kedvelem a legkevésbé a Shinee-ból. És most haragszom is rá azért, amit mondott. Igaza van és Jonghyun érdekében cselekszik, de attól még nem mondhat ilyet. Szerintem túl durva volt. Viszont Onew *w* nem sokat szerepelt eddig, de már most imádom. Olyan cukii ^^ Tök jó, hogy mindig úgy hagyod abba a fejezeteket, hogy legyen min agyalni :D Nem hiszem, hogy egykönnyen kibírnám, ha most írnád a történetet és mindig várnom kellene >_< De szerencsére már be van fejezve :)

    5. fejezet
    Remélem, hogy Key azért ilyen szótlan, mert szakított Heechul-al *-* Mondjuk sajnálom szegényt, hogy szomorú, de rá fog jönni, hogy Jonghyun mellett van a helye :3 Na jó, most ismét nagyon meglepődtem... Azt hittem, hogy sírt, azért nem akarta levenni a sapiját :O De közben meg valaki, talán Heechul megütötte? Egyre jobban utálom azt a palit, pedig konkrétan még szinte semmit nem tudok róla :D Atyaég, annyira kíváncsi vagyok a folytatásra, de már 20 perce el kellett volna indulnom, szóval ez későbbre marad T_T De a továbbiakban is megírom a reakcióimat :3 Komolyan hálás vagyok, hogy rátaláltam erre a ficire és olvashatom, annak ellenére is, hogy nagyon nehezen tudom abbahagyni ^^"

    Bomi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Huh, teljesen meglepődtem, amikor láttam, hogy írtál ide o.O Fhuh, de el nem tudod hinni, mennyire boldog vagyok, még a könnyeim is kifolytak örömömben^^ Erre tényleg nem számítottam =D
    Jól választottál, ez az egyetlen yaoi történetem amúgy, vagy legalábbis ami publikálva van. xD Egyébként nagyon szeretem ezt a történetem, annak ellenére, hogy már ezer éves írásom XD

    De aranyos vagy^^ Köszönöm a véleményed, és jól esik, hogy így gondolod, és ennyire tetszik már most, amit írok^^ Pedig ez tényleg nem mai szerzemény :D Egyébként 7 éve írok, szóval ezalatt az idő alatt rengeteget fejlődtem, de hidd el, én is a nulláról indultam, és borzalmasan írtam.... xD És ne köszönd, ez csak természetes^^ Ritkán olvasok történeteket, de ha valamibe belekezdek és megfog, akkor azt végigolvasom és végigvéleményezem :D Egyébként nem baj, ha kezdő vagy, mindenkinek el kell kezdenie valahol, de a legfontosabb, hogy sose add fel! Ha folytatod, akkor előbb-utóbb meglesz az eredménye :)

    Igen, általában Jonghyun az, aki a dominánsabb fél... hát, nálam most pont fordítva van. Hogy miért ez lett? Nem tudom. Így jött össze. XD Amúgy igen, én is szeretem az ilyen cuki, hétköznapi jeleneteket^^

    Sajnos igen, ez az egész csak egy álom volt... Túl szép volt, hogy igaz legyen. Amúgy... az egész történet ebből bontakozott ki, megjelent előttem ez a kép, hogy Key és Jonghyun a parton, és utána magától jött minden, hogy ők bizony nem lehetnek együtt, és hogy ez az egész csak egy álom.

    Key... Nos, ő egy érdekes személyiség lesz, fogod szeretni és utálni is, de majd a végén tudni fogod, hogy amit tesz/tett, miért csinálta. Heechul... nos, ha őt eddig nem szeretted, akkor szerintem ezek után se fogod... :D De azt hiszem, ezzel nem sokat árultam el :D
    Minho.... hmmm... őt is meg fogod érteni a történet végefelé. :D Minho nem akar rosszat, ő csak az igazat mondja, mert nem lenne jó, ha Jonghyun álomvilágba ringatná magát. Onew meg egyszerűen Onew =D Igazi leader :D

    Hmm... majd megtudod, mik lesznek =D Nem szeretnék semmit elárulni, majd szép lassan minden kiderül, de ha eddig tetszett, szerintem ezután is fog :) Kíváncsian várom a további véleményed^^ És én köszönöm, hogy elolvastad és írtál véleményt :)

    VálaszTörlés
  4. Szegény Jjongot nagyon sajnálom, kicsit olyan, mintha nem is ebben a világban élne, de teljességgel ki tudom belőle nézni, hogy képes ennyire szeretni valakit. Az viszont meglepett, hogy Key ennyire ellenségesen tud viselkedni vele. Onew talán kicsit túl komolytalan, de jól áll neki, ahogy Minhonak is az aggódás. :-)
    Tetszik a stílusod és a fogalmazásod, a csupa nagybetűs kiabálások viszont nem. Tudva azonban, hogy ez egy régebbi írásod, nagyon kíváncsivá tettél az újabbakra. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jonghyun szerelmes, elvakítja a rózsaszín köd, és emiatt tűnhet úgy, hogy nem ebben a világban él. Key... nos, neki megvan az oka, miért viselkedik úgy, ahogy, de ez majd később kiderül :)
      Köszönöm szépen^^ Nos, igen, azok a csupa nagybetűk bizony nem szépek, de már leszoktam róluk, ne aggódj :D

      Törlés