2013. június 22., szombat

11. fejezet (+18)



   A következő napok villámgyorsan és eseménytelenül teltek el, ám számomra mégis úgy tűnt, mintha már évek múltak volna el. Úgy éreztem, a napok ismétlik önmagukat, hogy az idő vasfogai egy helyben ácsorognak, én pedig megfagytam. A srácokkal interjúkra, fotózásokra jártunk, és minden erőnket beleadva gyakoroltunk a próbákon, ám én mindezt nem érzékeltem. Teljesen megszűnt számomra a külvilág, egyedül csak a bennem uralkodó fájdalomra tudtam koncentrálni.

   „Nem szeretlek”

   Ez a két szó azóta ott villogott a fejemben, amióta Key kimondta. Most már teljesen biztos voltam abban, hogy a kínzó fájdalom lesz életem végéig a hű társam. Meg se próbáltam kiűzni őt a testemből, a szívemből, mert tudtam, hiábavaló lenne…

*

   
Épp Key szobája előtt mentem el, amikor a tulajdonosa is kilépett. Kis híján megint majdnem összeütköztünk, de most lendületből kikerültem, ám ő gyorsan elém ugrott, és megakadályozott ebben.

- Sajnálom – mondta hirtelen, és meg sem várva, hogy válaszoljak, folytatta – Tudom, hogy a lelkedbe tapostam, és hogy most rettenetesen gyűlölsz, de kérlek, ettől még ne kerülgess! Egy bandában vagyunk, és barátok, ezt ne felejtsd el!

- A lelkembe tapostál?! – szinte visítva üvöltöttem rá – Az nem kifejezés! Saját magamat ajánlottam fel, az egész testemet mindenemmel együtt, és te megtagadtad! Ezek után azt hiszem elfogadható, ha egy ideig nem nagyon akarlak látni!

   Fogalmam sincs, miért kiáltoztam vele, mert egyáltalán nem voltam rá dühös. Inkább csak elkeseredett. De jól esett mindezt kiadni magamból.

- Tudom, az istenért is, tudom, de nem tehettem mást! Annyira rossz nézni, ahogy szenvedsz.

- Mégis mit vártál? Hogy majd csak úgy hipp-hopp túlteszem magam rajtad, hogy képes leszek semleges pofát vágni az egészhez és boldognak mutatkozni, amikor legbelül már romokban heverek?! Tudod, mit jelentettél számomra? Csak boldog akartam lenni veled, de eldobtál…

   Nem tudtam befejezni a mondandómat, mert hirtelen megragadta a karomat, és berántott a szobájába. Egy mozdulattal kulcsra zárta az ajtót, és ugyanazzal a lendülettel a falnak lökött, majd vadul ajkaimra mart. Kezeivel átkarolta derekamat, testét teljesen az enyémnek dörgölte. Szemeim tágra nyíltak a döbbenettől, még levegőt is elfelejtettem venni.

   Pár másodperccel később hátrébb húzódott, és a válaszomra várt. Kerültem a tekintetét, mert tudtam, ha elmerülök a barna mélységben, az végzetes lesz. Ha nemet mondok, akkor itt és most vége, ő pedig örökre békén hagy. Ha viszont igennel felelek, folytatjuk tovább, és utána még nagyobb gyötrelemmel kell szembenéznem. Ha visszacsókolok, elkövetem életem legeslegnagyobb hibáját.

   „Nem szabad a szemébe néznem, nem szabad, nem szabad, nem, nem, n…

   Belenéztem.

   Ragyogó szemei vágyakozva fürkészték arcomat, és szinte beléjük volt égetve, hogy azt várja, igent mondjak. Teljesen kábulatba estem, szeme csillogása rabul ejtett. A levegő nem jutott el a tüdőmig az izgalomtól. Erre várok már évek óta, s most végre megkaphatom. Ha elutasítom, ha megtagadom, az lesz a vétek.

   Közelebb hajoltam hozzá, és megcsókoltam.

   Abban a pillanatban úgy éreztem, hogy a fájdalom, az üresség eltávozik belőlem, egyszerűen elpárolog, s helyét valami kimondhatatlanul jó érzés veszi át. Megszűnt bennem minden gond és kétely, testem felszabadult, szívem táncra perdült, lelkem szárnyra kapott. A boldogság ott csordogált ereimben, kisöpörte a mérget, a kínt, mely eddig fogságban tartott. Mintha újjászülettem volna. Az öröm összegyűrte a gyötrelmet, s egy mozdulattal kidobta belőlem, mint ahogy egy poros szőnyeget szokás.

   Átkaroltam Key nyakát, ő pedig még szorosabban szorított magához. Lassan az ágy felé kezdtünk hátrálni, s mire odaértünk, már csak egy alsónadrág volt rajtunk. Rálökött az ágyra, majd fölém magasodott és újra megcsókolt. Ujjai gyengéden cirógatták oldalamat, miközben nyakába csimpaszkodva nem engedtem, hogy elszakadjon tőlem. Hirtelen azonban elváltak ajkaink, és lefelé véve az irányt, apró csókokkal borította el felsőtestemet. Nagyokat sóhajtoztam alatta, majd mikor mellbimbómba harapott, felnyögtem. Kezeim görcsösen rángatóztak, amikor puha és forró ajkai bőrömhöz értek. Körmeimmel a paplant markolásztam, szemeimet összeszorítva dobáltam jobbra-balra a fejemet.

   Kínzó lassúsággal haladt egyre lejjebb, s ugyanolyan nyugalommal húzta le rólam a bokszeremet. Élvezte, hogy vergődöm alatta, hogy minden érintésétől kiráz a hideg és levegőért kapkodok. Miután magáról is leszenvedte az utolsó ruhadarabot, újra felmászott hozzám egy csókra. Lágyan körbeölelte a derekamat, és a hasamra fordított. Már annyira ellágyultam tőle, hogy képtelen voltam önálló mozdulatra. Csak feküdtem alatta, és hagytam, hogy birtokba vegye a testemet, ahogy a szívemet, melyet már régóta ő uralt.

   Valahol legbelül még halványan érzékeltem, ahogy egy riasztó eszeveszett vészvillogásba kezd, majd végül ez is teljesen elhalt, amint valami szürke köd elhatalmasodott minden érzékemen.

   Key valahonnan elővarázsolt egy síkosító gélt, amiből az egyik ujjára nyomott egy keveset és belém hatolt. Felüvöltöttem a kellemetlen érzéstől, és hisztérikus zokogásba kezdtem. Testem rángatózni kezdett a fájdalomtól, és próbáltam kezeimmel hátranyúlni, hogy ellökjem magamtól Keyt, de ő nyugtatásként puszikkal halmozta el a hátamat, s halkan csitítgatni kezdett. Eszébe sem jutott, hogy megkérdezze, akarom-e, hogy abbahagyja, úgyis tudta, hogy a válaszom nem lenne.

   Néhány perccel később már csillapodott zilálásom, amikor is Key hirtelen a másik ujját is belém dugta. Ismét felordítottam, könnyeim még inkább patakzani kezdett, s a fájdalomtól elterültem az ágyon. Nyöszörögtem, összeszorított fogakkal próbáltam ellenállni a fájdalomnak, miközben nagy kortyokban nyeltem le a levegőt. Key továbbra sem állt meg; számomra ismeretlen szavakat kezdett suttogni, legalábbis én képtelen voltam őket értelmezni.

   A következő pillanatban Key már úgy érezte, elég tág vagyok, így ujjait magával váltotta fel. Mondanom sem kell, számat megint csak kiáltás hagyta el, ám amint lassú mozgásba kezdett, már kéjesen nyögdécseltem alatta. Csípője egyre ütemesebb tempóban dolgozott, én pedig szinte már csillagokat láttam az élvezettől. Izzadtam, a levegő szinte forrt körülöttünk, testünk hevesen simult egymáshoz, én pedig csak arra tudtam gondolni, hogy ez életem legszebb napja, és hogy ezek után minden rendben lesz.

   Olyan gyengéden bánt velem, annyira óvatosan és szeretetteljesen, hogy nem tudtam elképzelni, hogy nem szeret. Muszáj hazugságnak lennie! Ha valóban gyűlölne, miért tartanánk most itt?

   Nem sokkal később egyszerre sikítottunk fel a gyönyörtől, majd zilálva egymás karjaiba rogytunk. Fejemet mellkasára hajtottam, és hallgattam szíve eszeveszett dobogását, ő pedig átölelt, és karomat simogatta.

- Szeretlek… - suttogtam alig hallhatóan, és éreztem, ahogy elmosolyodik, azonban már nem hallottam, mit válaszolt, mert azonnal elnyomott az álom.

4 megjegyzés:

  1. *-* én tudom hogy Key is szereti..muszáj mert ha nem..megyek és addig ütöm azt az imádni való buksiját míg meg nem szereti ♥_♥

    VálaszTörlés
  2. Szegény Key, akkor kezdhet félni, úgy érzem xD De ki tudja, hogy szereti-e vagy sem... majd hamarosan kiderül :) Köszönöm, hogy írtál^^

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Ismét itt vagyok és ismét elolvastam öt fejezetet ^^ Túl gyorsan vége lesz a ficinek, ha így haladok :( Pedig a napokban még időm sincs.

    6. fejezet
    Annyira örülök ennek a Key szemszögnek, jó volt végre az ő gondolataiba is betekintést nyerni :) Kicsit bánatos vagyok, hogy ennyire szereti Heechult... Pedig Heechul meg sem érdemli őt. De mi az a mondat, hogy "Ha nem lenne ott Minho, feladnék érted mindent, de miatta nem tehetem..." Mi köze van Minhonak az egészhez? Talán Minho is szereti Jonghyunt? Úristen nagyon kíváncsi vagyok O_o Basszus és a fejezet végén kiderült hogy tényleg. Ebbe korábban egy pillanatra sem gondoltam bele, eszembe se jutott, hogy ő küldhette a rózsákat. Nem is igazán gondoltam bele. Ó te atyaúristen, mik lesznek még itt O_o Mondjuk kicsit fáj, hogy úgy érzem, hogy nem lesz minden szuper a végén. Valaki biztos szenvedni fog...

    7. fejezet
    Annyira irigyellek, mindig is tiszteltem azokat az embereket, akik képesek egy egész fejezeten át valaki érzéseiről írni és ilyen jól át is adják. Szeretem ezeket a fejezeteket, még ha a történet nem is halad velük előre, szerintem egyáltalán nem feleslegesek, sőt :) Az utolsó bekezdés pedig... Beleremegtem :)

    8. fejezet
    Szerencsétlen Minho, olyan tanácsokat adott korábban Jonghyunnak, amiket ő sem tud megfogadni. Mert ő is egy olyan ember után koslat, aki nem lehet az övé. Igazából ez egy lánc. Key szerelmes Heechulba, mégis Jonghyun mellett talál vigaszt. Jonghyun szerelmes Keybe, őt Minho vigasztalja. Minho pedig szerelmes Jonghyunba, de vajon neki ki maradt, aki segítené őt? Valószínűleg ő az egyedüli, akinek nincs senkije :( De ha ezentúl kerülni fogják egymást Jonghyunnal, azzal Minhonak sem lesz jobb semmivel, Jonghyunnak pedig csak rosszabb lesz :(
    Gondoltam, hogy Jonghyun nem haza fog menni, tényleg olyan, mintha Key árnyéka lenne, mindenhova követni akarja őt.

    9. fejezet
    Annyira sajnálom Jonghyunt... Annyira össze van törve szegény belül. Key pedig nem tesz semmit. Tudna, de nem is akar. Mert ő Heechul után fut :( Ettől függetlenül nagyon aranyosak, ahogy ölelik egymást, csak ez Jonghyunnak több fájdalommal jár, mint amennyire megnyogtatja. Az a dal pedig annyira rájuk illik, hogy az hihetetlen. Általában olyan ficiket olvasok, ahol Key rajong Jonghyunért mindhiába és furcsa egy fordított szemszöget olvasni, de nagyon is tetszik ez a felállás :)
    Ez a fejezet borzasztó fájdalmasra sikeredett :( Annyira kíváncsi vagyok Key szemszögére, remélem, hogy most megkapom. Tényleg nem szereti Jonghyunt? Valami érzése biztos van iránta, kell, hogy legyen T_T

    10. fejezet
    Megkaptam a Key szemszöget *-* De mi az, hogy nem sodorhatja Jonghyun életét veszélybe? Mégis mi a frászt jelentsen ez? Tudni akarom T_T
    Vajon az előző fejezetben Heechul látta a Jongkey jelenetet? Nagyon féltem tőle Keyt. Ha képes volt őt megütni egy apróság miatt, akkor vajon ezért mit fog kapni szegény?

    11. fejezet
    Ma sincs időm, így nem is terveztem többet olvasni 5 fejezetnél, de láttam, hogy +18, így képtelen voltam abbahagyni. Jongkey között lesz egyáltalán a +18? Sejtésem szerint igen. És tényleg megtörténik, vagy csak Jonghyun képzeletében? Tudni akarom *-*
    Úristen, ez a fejezet dadkfjakldhfa még órákon át tudtam volna olvasni *-* Az sem érdekel, hogy nincs időm rá. Annyira szép volt az egész. Kíváncsi vagyok, hogy Key mit válaszolt vagy egyáltalán válaszolt-e a szerelmi vallomásra (remélem ismét lesz Key szemszög :P). Amúgy gondoltam, hogy nálad Key lesz felül, pedig általában őt teszik ukénak. Viszont azt kizártnak tartom, hogy a Key x Heechul párosban is Key lenne felül.

    Ma is köszönöm, hogy olvashattam ezt a nagyszerű ficit ^^ Esküszöm bearanyozod a délelőttjeimet :$

    Bomi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Pont most válaszoltam az előző kommentedre xD de megint mennyit írtál o.O Nem gondoltam volna, hogy minden egyes részhez fogsz valamit írni *-* Ez dejó, nagyon köszönöm^^

      6. rész:
      Hát bezony... ez egy szerelmi négyszög, ha úgy vesszük :D Minho Jonghyunba szerelmes, Jonghyun Keybe, Key pedig Heechullal van. Valaki pedig mindenképp szenvedni fog, bár... már most is szenvednek páran xD Key szemszög ha jól tudom, még lesz a történtben, de ezt így fejből most hirtelen nem tudom xD De szerintem lesz, mert azért jó Key szemszögéből is látni a dolgokat :)

      7. rész:
      Köszönöm ugyancsak a véleményed^^ Sokszor én is úgy érzem, hogy ezek a részek unalmasak lehetnek az olvasónak, de ugyanakkor mégis fontosak. Nálam sajnos sok az ilyen leíró rész, mert jóformán ezek jobban mennek, mint a párbeszédek, bár azt hiszem ez azért van, mert alapból érzelgős vagyok xD

      8. rész:
      Igen, igen, ez egy ördögi kör. Mindenki mást akar, azt, aki elérhetetlen. Minho pedig egyedül van, és nem kap vigaszt senkitől. Talán neki a legrosszabb mindhármuk közül. =/ Őt sajnáltam a legjobban még akkor is, ha nem is ő a főszereplő xD

      9. rész:
      Igen, Jonghyun rendesen szenved Key miatt, mindeközben Key pedig nem is törődik vele. Vagyis törődne, de ha nem utasítja el, akkor az Jonghyunnak rossz lesz =/ Jonghyunnak mindenhogyan rossz a jelenlegi helyzetben. Az, hogy Key miért fut Heechul után pedig majd idővel kiderül. :D Egyébként ez a rész volt a kedvencem, nem tudom, hogyan sikerült megírnom, de azt tudom, hogy sokat szenvedtem vele xD

      10. rész:
      Akkor jól emlékeztem, hogy lesz benne még Key szemszög :D És hogy mit jelent ez? Majd kiderül :D De látom, te is kezdesz kételkedni Heechulban, mondjuk te már az elején sem kedvelted őt :D

      11. rész:
      Még jó, hogy elolvastad ezt a részt, különben lehet nem tudtál volna aludni :D
      Bezony, Jongkey volt^^ És azt hiszem ez az első és utolsó +18-as dolog, amit valaha írtam xD
      Igen, Key mindig alul van, és nekem is furcsa volt így írni, de hát így alakult :D Így született meg a történet a fejemben, és nem akartam megváltoztatni.

      Én köszönöm megint, hogy elolvastad és véleményt írtál^^ Tényleg agyon jólesik :)

      Törlés