2013. augusztus 23., péntek

26. fejezet (utolsó rész)


*KEY POV*
   Miután otthagytam Jonghyunt, visszamentem Heechul lakásához. Semmi kedvem nem volt újra látni őt, de mire megérkeztem, már csak hűlt helyét találtam. Be kell, hogy valljam, egyáltalán nem könnyebbültem meg attól, hogy Jonghyunnal veszekedtem. Sőt, minden egyes szó, amit kiejtettem, tőrként fúródott a szívembe; visszhangot vertek üres lelkemben. Hazudtam neki, és magamnak is. Nem voltam rá dühös, nem utáltam, és nem akartam azt, hogy ne lássam többé. Ellenkezőleg. Őt akartam, teljes egészében, nem akartam mást, csak szeretni. Bűntudatom volt, annak ellenére, hogy lefeküdt Heechullal. Még így is őt akartam, és azt, hogy mentsen meg. De miért? Úgy éreztem, kezdek besokallni.

   Bezárkóztam a szobába, befeküdtem az ágyba, fejemre húztam a takarót, és sírni kezdtem. Nem értettem magamat, az érzéseimet, és Jonghyunt se. Annyira nem stimmelt itt valami. Mégis miért hittem Heechulnak? A bizonyítékok miatt? De hisz a mai világban akár egy kattintással át lehet szerkeszteni bármiféle képet! De mégis, annyira valódinak tűntek! Talán csak azért nem akarom elfogadni a tényt, mert nem akarom elhinni, hogy minden, amit hittem róla, nem volt igaz? Vagy csak szimplán hülye vagyok, és csak Heechul akar bekavarni?

   Hirtelen nyílt az ajtó, majd csukódott, nem sokkal később pedig besüppedt mellettem az ágy. Nem akartam tudni, ki az, nem voltam rá kíváncsi, azt akartam, hogy most azonnal húzzon el a menedékemből, mert itt nincs több férőhely, azonban mégsem bírtam megszólalni. Egy meleg kéz csúszott a hátamra, és kezdett el gyengéden simogatni. Megnyugtató volt, és hirtelen biztonságban éreztem magam. Nem számított, hogy ki az, még az sem érdekelt volna, ha Hee az, aki épp próbál kedves lenni; egyszerűen csak érezni akartam, hogy valaki törődik velem.

- Keresd meg Jonghyunt… - suttogta néhány perccel később Minho.

- Cöhh, minek? – hangomból undor áradt, amin magam is meglepődtem – Úgysem érdeklem. Hisz megcsalt! – hirtelen lerántottam magamról a takarót, felültem és szembe néztem Minho kedves és aggodalmas tekintetével. Meg akartam kérdezni, mégis mit keres itt, hogyan jutott be, meg hasonlók, de a sok sírástól kiszáradt a torkom, és képtelen voltam ennyi kérdést feltenni.

- Ezt te sem hiszed el, ugye? – nézett rám keserűen – Tudod jól, mennyire szeret, és hogy képes lenne érted bármit megtenni. Bármit is mondott neked Heechul, hazugság volt, ne higgy neki. A látszat néha csal.

- Tudom, tudom, hogy szeret… De azok a képek… - csuklott el a hangom.

- Azok csak képek. Ne törődj velük. Az érzéseiddel foglalkozz! Szereted, nem? Akkor meg mire vársz? Kérj tőle bocsánatot, és engedd, hogy a szerelmetek végre egyesüljön, egybefonódjon. Nem erre vártok már olyan régóta? – Minho szemeiben könnyek csillantak meg, de tartotta magát.

- És mi lesz veled? - kérdeztem gyengéden, és most én szorítottam meg a kezét – Hisz te is szereted Jonghyunt, és…

- Ne, velem ne törődj! Nem számít, hogy mit érzek, miattam nem kell, hogy ti is szenvedjetek. Majd kiábrándulok belőle, egyszer majd engem is fog szeretni valaki, emiatt ne félj. Túl fogom élni – mosolygott rám bíztatóan – Na menj már, te bolond, és mentsd meg a herceged!


*JONGHYUN POV*
   Nem tudom mióta feküdhettem az ágyamban, és itathattam az egereket, de egyszer csak azon kaptam magam, hogy már nem sírok. Elfogytak a könnyeim. Túl sok dolog történt velem mostanság, túl sok érzelmi kitöréseket éltem túl, és már egyszerűen nem tudtam sírni. Már csak a lüktető fájdalmat éreztem testem minden zegzugában. Kudarcot vallottam. Azt hiszem. De tényleg csak ennyi lett volna? Tényleg képes vagyok ennyiben hagyni ezt az egészet? Tényleg hagyom, hogy Heechul győzzön? Tényleg engedem, hogy a cél előtt egy lépéssel feladjak mindent, amiért küzdöttem? Megőrültem? Keynek szüksége van rám, nekem szükségem van Keyre, a szerelem állítólag mindent legyőz, és én hagyom, hogy egy ilyen kis nyomoronc, aki nem való az életre, csak így satuba vágjon mindent? Neeem, na azt már nem! Ez így nem mehet tovább! Beszélnem kell Keyvel, és el fogom neki mondani, hogy mit érzek, hogy mit csinált velem Heechul! Hisz ott vannak a kezeimen a bizonyítékok! Ott vannak a kötél által kidörzsölt vörös hegek a csuklómon!

   Kiugrottam az ágyamból, és elrohantam. Onew és Taemin felvont szemöldökkel néztek utánam, majd egymásra, végül egy vállrántás kíséretében annyiban hagyták a dolgot. Futottam, ahogy csak bírtam, nem érdekelt, hányan bámulnak meg, csak mielőbb meg akartam találni Keyt.

    Épp az utcasarkon fordultam be, amikor le kellett lassítanom az erőtlenségtől. Térdeim már remegtek, az utóbbi időben sajnos teljesen kijöttem a kondíciómból. Már csak háromutcányira voltam Keytől, amikor hirtelen egy fekete autót láttam velem szembe jönni. Túl gyors volt. Mire észbe kaptam, hogy tulajdonképpen ez egyenesen felém hajt, már késő volt. Hirtelen egész testemet éles fájdalom járta át, és láttam, ahogy a kormány mögött valaki rám villantja fülig érő vigyorát, és ördögien felnevet.

   Heechul.

   Csak ennyi jutott el a tudatomig, majd hirtelen magába szippantott a sötétség, amiből többé nem tudtam szabadulni…


*KEY POV*
    Útközben megcsörrent a telefonom. Nem akartam felvenni, nem érdekelt semmi, mégis, valami arra ösztönzött, hogy megálljak és felvegyem. Felvettem, de abban a pillanatban meg is bántam. Onew hívott a kórházból, én pedig tudtam, mi történt.

*

   Most itt állok, a háztetőn, és Szöul utcáira bámulok lefelé a magasból. Csodás a kilátás, kellemes a levegő. A város nyüzsgő zaja tompán hallatszik fel, mintha darazsak zümmögnének körülöttem. Vajon Jonghyun is látta ezt? Vajon tudott róla, hogy ahová mindig elmenekült, milyen gyönyörűséges hely, hogy szinte maga a Mennyország? Persze, hogy tudott róla, hisz ezért járt ide. Megnyugodni. És most én is ezért voltam itt, hogy megnyugodjak.

   Még mindig nem tudom elhinni, hogy Jonghyun meghalt… magamra hagyott. Kezeimre, arcomra rászáradt vére, ruhámba beleitta magát a piros nedű, amikor halott testét magamhoz öleltem a kórházban, és sikítva ordítoztam, hogy jöjjön vissza. De nem tette… és többé már nem fog visszajönni.

   Leülök a földre, hátamat nekitámasztom a falnak, majd oldalra fordítom a fejem. Elmosolyodom. A falba véste a nevünket, az örökkévalóságnak meghagyva ezt. Szívem összeszorul, és egy könnycsepp gördül végig arcomon. Ujjaimat végighúzom rajta, az évek során immár vagy ezredszerre, majd zokogni kezdek. Ó, Jonghyun, ha tudnád, hogy a törzshelyed sosem volt csak a tiéd, ha tudnád, hányszor meglestelek, amikor ide menekültél és sírtál! Ugye nem haragszol emiatt, ugye meg tudod nekem bocsátani? És bár lett volna bennem annyi bátorság, hogy feljöjjek ide hozzád, magamhoz öleljelek és hagyjam, hogy elsírd a bánatodat! Csak egyszer kellett volna megtennem, csak egyetlenegyszer, és akkor együtt lehettünk volna. Mert nem kellett volna semmi más, csak az egyikünknek átlépni azt a bizonyos határt, és minden jött volna magától. De nem, mi gyávák voltunk, mi éveken át csak féltünk attól, hogy vajon mit érez a másik, pedig ez nyilvánvaló volt, mégis… Nem tettük meg a lépést, és hagytuk, hogy végül a Halál elválasszon. Hagytuk, hogy valaki más pezsgőt bontson a szenvedésünk miatt, hagytuk, hogy valaki nevessen a naivságunkon és a botladozásunkon, hagytuk, hogy elvegye tőlünk azt, ami életben tartott minket.  De mondd, miért voltunk mi ilyenek, miért titkoltuk ezt ilyen sokáig? Te sem tudod, ugye?

   Bűntudatom van. Bűntudatom van, mert úgy kellett meghalnod, hogy azt hitted, gyűlöllek. Pedig nem. Én szeretlek. Mondd, meg tudsz nekem bocsátani? Meg tudod nekem bocsátani, hogy nem voltam veled ott az utolsó percekben, hogy nem tudtalak megmenteni, hogy ennyire idióta voltam, hogy megbántottalak, hogy a szívedbe tapostam, mondd meg tudod az összes vétkemet bocsátani? Fel tudsz oldozni ez alól a bűn alól? Nem tudsz, ugye? Nem vagy többé képes rá, mert már nem hallasz.

   Egy éles sikoly szakad fel belőlem, majd magatehetetlenül az oldalamra esek, és magzatpózba görnyedve, zokogni kezdek. Dühömben, elveszettségemben és tehetetlenségemben ütni kezdem a földet, szemeimet összeszorítom, mintha ezzel meg tudnám akadályozni, hogy újra és újra megjelenj előttem. Magam előtt látom mosolygós arcodat, a boldogságtól és a szomorúságtól csillogó szemeidet. Kezemet füleimre tapasztom, hogy ne halljak semmit, de ez mit sem ér, hisz hangod örökre beleivódott lelkembe, és életem végéig ott fog dalolni.

   Istenem, Jonghyun, miért? Kérlek, legalább arra a kérdésemre felelj, hogy mégis hogyan éljek ezek után nélküled? Könyörgöm, mondj valamit, amivel el tudom törölni az érzéseimet, amivel ki tudlak tépni a szívemből, a fejemből! Könyörgöm, valamit csinálj már, hogy ezt a maró, kínzó érzést, melytől minden pillanatban úgy érzem, hogy szétszakítja a lelkemet, eltűntessem! Kérlek, felelj már! Őrületesen hiányzol, pedig sosem voltál teljesen az enyém. Egy hatalmas űr tátong bennem, mégis, szívem a fájdalomtól lüktet. Érted ezt? Tudsz ezzel kezdeni valamit? Úgy érzem magam, mint egy élőhalott. A napok csak úgy jönnek és mennek, minden olyan lassan telik, mosolyognom kell, pedig annyira fáj, meg kell játszanom, hogy boldog vagyok, hogy erős vagyok, de nem, nem vagyok az! Kérlek, mondd meg, hogy mit tegyek, és én hallgatni fogok rád! Nekem szükségem van rád, mert szeretlek! Ez miért nem jelent semmit, ez miért nem elég, hogy az angyalok visszaküldjenek hozzám?

   Kérlek, hadd halljam még egyszer utoljára a hangodat, kérlek, éreztesd velem, hogy itt vagy még mellettem, kérlek, még egyszer utoljára engedd meg, hogy lássalak!

- És kérlek, Jonghyun, soha ne engedj el…

9 megjegyzés:

  1. Ezert vartam 1honapot?! Whaaa...neee T-T most *bog* nem tetszik..nem nem nem...fhu Heechul..utallak de nagyon...de nem Jongie nem halhatott meg..ez csak egy rossz alom...

    VálaszTörlés
  2. na ne mááár... olyan jó történet volt és így "elrontani"? ... ezt nem gondoltam volna... tényleg nem... így befejezni, mindjárt sírógörcsöt kapok, komolyan.

    VálaszTörlés
  3. Bocsánat lányok, de tényleg ez a vége. Gondoltam, hogy váratlan fordulat lesz, és talán kicsit összecsapott is, de... ez van. Nem mindig van happy end. Ennek a történetnek semmiképp nem akartam boldog véget, már az elejétől kezdve így akartam. Mondhatni a vége miatt írtam meg a történetet.
    De köszönöm, hogy elolvastátok és hogy írtatok véleményt ^^

    VálaszTörlés
  4. Lelkesen olvastam végig, laza 5-5,5 óra alatt az egészet. Most teljesen ki vagyok ábrándulva :( Ezt miért kellett!? Itt bőgök a szobámban és nem térek magamhoz... :'( Nem vagyok kibékülve ezzel a véggel. Szegény Key... Szőnyű így tovább élni.
    Ettől függetlenül maga az írásod nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Sajnálom, hogy a vége ennyire felzaklatott, de sajnos nem minden történet végződhet happy enddel. De örülök, hogy tetszett és nagyon köszönöm, hogy elolvastad :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Nah mára nem bírtam magammal és végre nem siettem sehova se, így végigolvastam.

    17-18. fejezet:
    Végig azon gondolkoztam, hogy attól még, hogy Minho csinál pár fotót, mi baja lehet Jjong-nak? Csak meg kell mutatni Key-nek, rá kell venni, hogy mondjon el mindent, illetve a többi tagnak is meg kéne mutatni, hogy tudják, hogy Heechul rossz ember. De végig attól féltem, hogy Jonghyun nem így fogja elintézni, nem az egyszerűbb utat fogja választani, hanem bajba kerül.

    19-20. fejezet
    Nah itt már egészen biztos voltam benne, hogy Heechul tenni fog valamit Jjong-gal, de azért ez még tőle is durva volt... Nagyon féltem Jonghyunt, már úgy érzem, hogy az élete sincs biztonságban :(

    21. fejezet
    Lehet, hogy egy bunkó vagyok és szégyellem is magam, de továbbra sem tudom sajnálni Heechult, egy pillanatra sem. Én még mindig rohadtul féltem Jonghyunt, mert oké, hogy nem vele van baja, de ő is belekeveredett és félek, hogy ebből már nem kerülhet ki épségben.

    22. fejezet
    Éreztem, hogy nem lesz minden olyan jó, hogy elengedi és kész vége... És egyre biztosabb vagyok benne, hogy ezt már nem fogod kihozni happy endre :'( Heechul egy szörnyeteg, Jjong pedig egy túlérzékeny és naiv kisgyermek még. Heechul szavainak is rögtön bedőlt és elkezdte őt megsajnálni. Persze szerintem Heechul igazat mondott, de attól még elég köcsög ahhoz, hogy ne érdemelje meg Jjong vagy bárki más sajnálatát.

    23. fejezet
    Egy kicsit megnyugodtam az elején, hogy Jonghyun a Shinee tagokkal együtt ébredt, de végig az volt a fejemben, hogy HOL VAN KEY? Féltem őt nagyon :'(
    Minho-ra pedig őszintén szólva haragszom... Heechul kilökte őt az ajtón, aztán berángatta Jjong-ot és bezárta. Utána pedig Jonghyun nem adott hírt magáról. Nem volt ez neki gyanús? Én azon nyomban riasztottam volna a többi Shinee tagot és Heechulhoz mentem volna, hogy előkerítsék Jonghyunt. Vagy ha nem akart másoknak szólni, akkor egyedül ment volna oda. Tudom, hogy veszélyes, de szereti Jjong-ot, nem féltette őt? Talán minden máshogy alakult volna, ha odamegy.. :(

    24. fejezet
    Ajj valahogy éreztem, hogy Heechul Jonghyunt felhasználva fogja Keyt bántani... :'( De úristen, most úgy bőgök. Tuti, hogy ennek a történetnek nem lesz vidám vége, az ezer százalék, de remélem, hogy Key megtudja az igazat. Ha meghal, akkor nem úgy fog meghalni, hogy azt hiszi, Jjong megerőszakolta Heechult :'(

    25. fejezet
    Jó, az most meglepett, hogy Key is tud mindent Heechulról. Azt hittem, hogy csak Heechul tudta, hogy féltestvérek és titokban tartotta, de nem.
    Istenem miééért nem mentél utána Jjong :'( Úgy érzem, hogy most volt meg az utolsó esélyed, hogy elmagyarázz Keynek mindent és boldogok legyetek együtt... Elszalasztottad :( Én meg itt bőgök már az előző fejezet óta, ez nagyon rossz. Tudom, hogy nem lesz happy end, valahogy érzem, de azért még egy apró halovány remény mégis pislákol :'(

    26. fejezet
    Totálisan végem van T_T MIÉÉRT ölted meg? :( Miért kellett megölnöd? :'( Jó ez most teljesen felzaklatott. Tudtam én, hogy a 11. fejezetnél abba kellett volna hagynom az olvasást T_T És legalább Heechul-lal is lett volna valami, de nem... semmi. Őt is meg kellett volna ölnöd legalább, most annyira szívesen olvasnám, ahogy ő is széttörik, és belepusztul a fájdalomba vagy akármi másba :'( Istenem, úgy sajnálom Keyt. Már 2-3 fejezet óta itt bőgök mint valami idióta és abba se tudom hagyni :'( Jó ez most megviselt.

    Annyira durva, hogy ez első fejezetnél még azt hittem, hogy ez valami vidám kis történet lesz.... És közben meg annyira drámai lett... Mennyivel jobban örültem volna, hogy az az álom az első fejezetben nem csak egy álom lett volna, hanem a jövő.

    Ettől függetlenül nagyon tetszett a történet minden egyes sora és igazából nagyon is illett hozzá a vég, de akkor sem tudok vele megbarátkozni T_T
    Remélem, hogy írsz egyszer egy vidám kis yaoit is happy enddel :)

    Köszönöm, hogy olvashattam, öröm volt!!!

    Bomi

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Hú, ez gyors volt =D

    17-18. rész:
    Pár képtől tényleg nem lesz semmi gond, de mint mindig, semmi sem ilyen egyszerű. =/ A történet innentől kezdve fog bonyolódni.

    19-20. rész:
    Azt hiszem, jól is érzed/érezted, hogy nincs biztonságban Jonghyun. :S

    21. rész:
    Heechult én se igazán sajnáltam amúgy. Természetesen megértem a helyzetét, rossz neki, de… ha akart, változtathatott volna. Minden rajta áll.

    22. rész:
    Tudom fokozni a dolgokat, de nagyon xD Heechul nem normális, pontosan, ahogy mondod. Nem kell szörnyetegnek lennie, ő mégis ezt az utat választotta. Jonghyun pedig kissé naiv, bár az sose baj, ha átérzi mások fájdalmát.

    23. rész:
    Hogy hol van Key? Sehun ninChen xD Bocsi, ezt muszáj volt XD De idővel előkerül :D
    Nos, igen, Minho gondolkodhatott volna, de talán… talán lemondott Jonghyunról, lemondott kettejükről, belefáradt az egészbe és hagyta őket. Talán így gondolta akkor. Nyilván utólag már másképp cselekedett volna =/

    24. fejezet:
    Komolyan elsírtad magad? o.O De aranyos vagy <3 Nem gondoltam volna, hogy ezt hozom ki belőled =D Ne értsd félre, de ennek örülök Reméljük, hogy azért ki fog derülni az igazság.

    25. rész:
    Bizony, Key is tudta. Ezért is viselkedett úgy, ahogy, ezért sem tudott szabadulni. Heechul sakkban tartotta őt, és Key csak meg akart védeni mindenki mást. Ha menekül, ha elhagyja Heechult, Heechul nem őt bántotta volna elsőként.

    26. rész:
    Sajnos Jonghyun meghalt… Ne haragudj, de… sajnos nem mindenki élete happy end. Néha a gonosz győzedelmeskedik, és a jó veszít. Az élet se mindig jó, és ez a történet pont ezt ábrázolja. Az utolsó részt én is bőgve írtam meg, és a mai napig megkönnyezem, ha elolvasom. Egyébként megsúgom, ez volt a második jelenet, ami megvolt a történetből. Mikor elkezdtem, már akkor tudtam, hogy így lesz vége. 

    Tényleg ne haragudj, nem gondoltam volna, hogy ennyire meg fog viselni. Igazából talán ez az egyik ennyire drámai történetem, ami nem happy enddel zárul, a többi nem ennyire tragikus, legalábbis emlékeim szerint xD Más yaoi történetem nincs publikálva, összesen kettőt írtam életem során, de lehet, ez még változni fog. Majd kiderül 

    Én köszönöm szépen, hogy elolvastad, és nagyon hálás vagyok, amiért minden részről írtál néhány sort^^ Köszönöm, hogy vetted ehhez a fáradtságot, még így is, hogy elfoglalt vagy, tényleg nagy megtiszteltetés volt ez számomra és jó érzéssel tölt el^^ 

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Igaz, hogy megviselt, de attól még le a kalappal, az egész történet drámai hangvételű volt, illett hozzá ez a vég ;) Nem örültem, hogy ilyen lett, de attól még tényleg nagyon jól és szívbemarkolóan kitaláltad és talán még jobb is így, hogy ilyen lett, mert így sokkal olyan... élethűbb. Ha érted mire gondolok :) Valóságosabb.

      És ne viccelj, nincs miért hálásnak lenned, öröm volt olvasni egy ilyen nagyszerű író nagyszerű munkáját ^^ Annyira megtetszett, hogy szerintem majd belekezdek valamelyik hetero történetedbe is, csak annyira yaoista vagyok, hogy nehéz rávenni magam xD Aztán ha elkezdek valamit olvasni, utána már oké, alig tudom abbahagyni (akkor is, ha hetero), viszont az elkezdéssel van a problémám :D De ezzel a történeteddel nagyon felcsigáztál és kíváncsi vagyok más műveidre is, így szerintem mindenképpen bele fogok kezdeni valamelyikbe :D

      És nagyon remélem, hogy fogsz még yaoit publikálni *-* Vagy nem is kell majd publikálnod, ha nem akarod. az is elég, ha csak nekem átküldöd és akkor egy embert már boldoggá is tettél :D

      Számomra megtiszteltetés inkább, hogy te is olvasol engem, mikor már ilyen szinten vagy ^^ Szerintem ha én ilyen szinten lennék akkor nem olvasnék olyan ficiket, amikből nem tudok tanulni. Aztán ki tudja. Majd egyszer remélem, hogy én is eljutok ilyen szintre és akkor kiderül :)

      <3 <3 <3

      Bomi ^^

      Törlés
    2. Szia!
      Igen, értelek^^ Örülök, hogy emiatt nincs harag. Sajnos ez így zárult, de én is úgy érzem, ez volt a legmegfelelőbb vég a történetnek =)

      Annak nagyon örülnék, ha másik történetemet is olvasnád^^ Igazából bármelyiket tudom ajánlani, bár talán szerintem neked az Extraordinary tetszene a legjobban, már csak azért is, mert EXO-s és tudom, hogy szereted őket :) A Nightmare az inkább krimi, a SomewhereI Belong meg... az is dráma =D Ja, meg vannak rövidebb történeteim is, azok inkább bőgetősek :D

      Hát van egy másik yaoim, az is SHINee-s, ha gondolod, elküldhetem, lehet, tetszene =) Azt nem terveztem publikálni, mert ezer éves és hát azért abban rengeteg hiba van xD

      Igazából mindenki történetéből lehet tanulni, én legalábbis így gondolom^^ És biztos vagyok benne, hogy rengeteget fogsz még fejlődni te is :) Köszönöm, hogy jó írónak gondolsz :)

      Törlés